搜尋此網誌

2011年4月11日 星期一

我的神子們都回來了! My Children Are Home!




When I reach out to you

當我伸手擁向你時

You change your form to answer me

你改變了外形以回應我

Pulverized into pieces

解離成一片片不同形體

Rushing towards me

朝向我的雙手而來


*****


The Ordinary sees only your shattered pieces and spits at my cruelty

世人看見的是你破碎不已的殘骸 怪我太無情

As you have deformed and can not be recognized what it was

分辨不出原來的面貌 是房 是木 是土 是石 是人

All the pieces were scrambled as colors in dot

看來像是不同顏色的點點相混的殘破


*****


For what I see is my children have returned to their real state

我看見的是我的神子們皆已回復到原本什麼都不是

That nothing can be named or formed

分不出什麼是什麼的初始狀態

We are floating on the Oneness ocean

我們相擁的飄浮在合一意識海洋中

My children are home!

我的神子們都回來了!



~

沒有留言:

張貼留言