搜尋此網誌

2010年12月8日 星期三

所有的我們; 所有的活動都同時的進行著




My Dear Dearest Fellowship:
我摯愛的共體者:

Here; I greet you with my warm heart;
此地 我誠意熱情的祝福問候你

Here; I transmit you my lucent rainbow bubbles ;
此地 我傳送給你虹光泡泡將你包裹其中

Here; I emit you my Father-Mother-glory light;
此地 我散發給你聖父聖母的聖潔光輝

Here; I touch you with my love breath;
此地 我在愛的氣息中觸及你

Here; I carry you with my magnificent wings;
此地 我以那看不到邊際的羽翼承載著你
*****

Now; We sing in one heart;
此時 我們同心歡唱著

Now; We play in one rainbow bubble;
此時 我們一起在虹光圈中玩耍

Now; We sail in light at night;
此時 我們的光指引在夜裡航行

Now; We resonate in one breath;
此時 我們共享著同一呼吸

Now; We fly high above in the sky in my wings
此時 我們同坐在太羽飛上蒼穹

NowHere We and All the movements are happening…
此時此地 所有的我們; 所有的活動都同時的進行著…

~~~

沒有留言:

張貼留言