搜尋此網誌

2010年12月11日 星期六

石中劍 - 取回自主權 I Retrieve My Crown Power




When I retrieve my domain power; the crown power; I shed tears overjoyed
當我取回我原有的掌控權; 原有的自主權時 我喜極而泣…

I could not believe that once I had lost it for such long forgotten aeon…
我不相信 我曾那麼在這麼久遠的時空中將它遺失…

That I had lost which was originally a part of me
我難以置信… 那原本就是我的一部份

It was lost by being buried deep down in the mist of fear; doubt; low self-esteem and false beliefs
卻深埋在恐懼; 疑惑; 以假為真及自污之中將它丟棄…

*****

I am so grand and omnipotent
我是那麼的無所不能…

I have the power of creation
我有創造宇宙的力能

I have sparkles of insight and inspiration
我有無盡的靈感創意

I play wildly in spacious time
我有無盡的時空任我玩樂

I decorate myself with spiral stars
我有無盡的日月星辰裝飾著我…

*****

To call for the rain and wind is just a piece of cake
呼風喚雨只是小事…

There are millions of galaxy born and die just in one heart beat
在我心的跳動間 就有無數個銀河星系的生滅…

Not to say; by one consciousness; all the Universals were created in a sophisticated order and manner… glittering and weaving the musical multi-rotated dimension rhythms…
更別說在我一念間 所有萬物皆排列有序; 自歸其位; 光影交錯的迴旋著… 河洛套交… 生生不息…

*****

You asked me how?
你問我如何?

Then I pulled King Arthur’s sword out of my heart…
那天 我拔出了插在心中的石中劍…

~~~

沒有留言:

張貼留言